حجاب،گشت ارشاد، وبازی که رژیم در این باره با جامعه می کند !

0
 آذر کیمیا
اینکه با حجاب کاری ندارند این روزها  شایع شده در ایراب.
دادستان قضایی می گوید گشت ارشاد تعطیل شده یا اصلاح طلبان همواره  سرویس دهنده  به جمهوری اسلامی دوباره وارد صحنه شده اند و وعده تغییرات ( فریبکاری میکنند)میدهند ،  اما همه این ترفندها برای بقا  و تداوم حاکمیت سیاه جمهوری اسلامی است. 
رژیمی که کودک می کشد .به دختران مان تجاوز می کند. نخبه هایمان را زندانی می کند .رکود شلیک به چشم دارد.جنازه گروگان می گیرد. این رژیم  اصلاح نا پذیر است، بار دیگر فریب نخوریم!
ما فرض می کنیم که گشت ارشاد برداشته شده باشه ولی همچنان زنی بخواد از خدمات با نکی استفاده کنه باید حجاب داشته باشه .
بخواد جای دولتی بره باید حجاب داشته باشه .ممکنه خیلی ها راهش ندهند بخاطر حجابش   یا زمانی که حمهوری اسلامی در بد ترین و شکننده ترین موقعیت قرار گرفته چرا باید با این ترفندها دست از سرش برداریم؟ نه! هرگز! 
باید سرنگونش کنیم!. 
پس ما همچنان شرایطمون فرقی نمی کنه بدون گشت ارشاد و حتی ممکنه بدتر هم بشه . مردم دنبال ازادی و ارامش هستند نه صرفا یک تغییر بی اهمیت.
ما مردم باید به این  خواسته های اندک  کوتاه نیاییم.و گول و فریب این وعده های بی ارزش را نخوریم.حجاب  به تنهای مشکل اصلی ما مردم ایران تحت ظلم  جمهوری اسلامی نیست .هدف ما سرنگونی  کل  رژیم و دیکتاتوری و مجازات عاملان و مزدوران رژیم است. رژیمی که تا گردن در خون است . کارگران و زنان و جوانان ازادیخواه غرق شده دغدغه نان و جان و رفاه و برابری و معیشت  و امنیت دارند. هروقت اینها مهیا شد  مردم شاید ارام خواهند گرفت. برای نجات باید سازماندهی مردم فرا گیر شود .
هیچ راهی جز رزم  مستمر وغافلگیرانه برای نجات جامعه وجود ندارد.  راهی بجز اعتصاب میلیونی کارگران و اعتراض میلیونی در شهرهای کلان وجود ندارد!
از این خواب گران باید بیدار شد ما برای بدست اوردن نیازهایمان نیاز به  رسیدن به حکومت شورایی( بعداز مرگ جمهوری اسلامی) داریم که طرفدار قشر زحمتکشان و کارگران  و ستمدیگان است. 
حزب سوسیالیستی انقلابی ایران حزب طبقه کارگران و زحمتکشان است! و برای این اهدف بعداز سرنگونی حکومت فاشیست اسلامی مبارزه مینماید!
عزیزان به حزب خودتان بپیوندید . انفرادی و پراکنده  به جایی نمی رسیم! 
زنده باد حکومت شورایی و سوسیالیستی 
زنده بادحزب سوسیالیستی انقلابی ایران!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
١٤ آذر ١٤٠١
Leave A Reply

Your email address will not be published.